Monday, June 27, 2005

Publikasjon. Bjørgvind, den syvogtyvende Junien

Nu har Jeg bedt Alan gaa ned til Fru Wallendahls i sentrum for at skaffe mig en god straahatt for sommeren. Ja, Jeg kan da ikke udstaa denne solen, akk, og tror de ikke min gamle og akk saa gode straahatt fra Indien ble helt møllspist da Alan, den uvitende Alan, forla den nede i kjælleren forrige sommer. Ja den kjælleren er jo saa fuktig, Jeg skal be Alan lage vinkjeller for mig, Jeg orker ikke dætte styret med at gaa over til nabo Palmehaven for at oppbevare mine edleste draaber i hans gode kjæller, ja for det er nu ikke noen ende paa skrytet til Palmehaven og hans frue, Jeg faar nesten hetetokter av de hovne mænneskene der! Takke meg til naboer, nu faar det være nok!

Saa maa det nu ogsaa sies at mine aller edleste draaper, et par gamle flasker Cointreau, de har plass under sengen min i tilfelle..ja dette er ikke noe for dem, shu og husj! Det faar da være maade paa at stikke nesen sin i gamle damers anliggender!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home