Friday, December 10, 2004

Publikasjon. Bjørgvind, den niende December.

Akk, disse skrekkelig vaate dager i Bjørgvind tar rent knekken paa meg. Hvor lenge har det nu regnet? Ikke vet Jeg, men Jeg sitter nu under mitt kinesiske perser-pledd i biblioteket her paa Hadelberg.

Imorgen har Jeg faatt invitasjon til middag hos den tidligere Ambassadøren for Sverige. Jeg skulle reise dit med min gode venn, finansanalytiker Carl Wiesen, men nu har altsaa min forkjølelse satt en stopper for det. Maatte Alan da huske at melde frafall saa Jeg fremdeles kan gaa med æren i behold langs Bjørgvinds gaader. Man takker ikke nei til middag hos den tidligere Ambassadøren for ingenting.

Ja nu skal jeg be Alan gaa aa lave meg min aftens-te. Akk denne Alan er nu hjelpsom. Jeg skal be om at faa den med karri og ikke med honning slik de for tiden gjør det i Christianien. Nei takke meg til.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home