Monday, March 14, 2005

Publikasjon. Bjørgvind, den fæmtende Mars.

Min sinnssygedom har vel aldri inntruffet mig mer beleilig enn da Jeg var indom Pølsemakeren idag. Jeg sa: Pølsemaker, giver de mig ett dusin medisterpølser og fæmten hekto urensket gaaselever! Nu skal det sies at Pølsemakeren i Bjørgvind har rykte paa sig for at vandre alt for sent hjem fra mjød-stova på bryggen, og han var nu ikke akkurat fin i spraaget denne morgenen da han spurte om Jeg ønsket en stor smaksprøve først! Jeg blev saa sjokkeret at min korsette nesten holdt paa at sprekke og min lorgnette datt rett paa gulvet. Jeg var ikke sen med at ta den hvite medisterpølse-remsen fra disken og præsse den resolutt inn i munden hans, før Jeg benet strake vegen der ifra.

La mig faa si at det blev fisk paa herskapet den aftenen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

idag snakket vi om denne publikasjonen på skolen. vi synes den er helt fantastisk, og gleder oss til neste nye innlegg!

7:56 AM  

Post a Comment

<< Home