Saturday, June 18, 2005

Publikasjon. Bjørgvind, den syttende Junien.

Nei splitte mine bramseil og femdten skipsmenn over bord, ohoi!

Nu er det altsaa saa længe siden mine publiseringer har blivet oppdateret at fruen af Hadelberg har sett sig nødt til at skride til verket selv! Nu skal De høre, kjære leser, at Alan, den skrøpelige Alan, tror du ikke at han har paadraget sig sygdom? Og akkurat nu i disse strevsommelige tider da ripsebuskene skal bindes og pakkes og skaanes for alskens udyr og parasitter, og ikke mindst nu naar solen har kommet og Jeg ikke kan blive eksponeret for dænne stærke solen og den uutholdelige varmen. Jeg har telefoneret paa min niese, Jeg trenger jo hjelp! Jeg magter da ikke holde ut dætte strevsommelige kjøret med min butler Alan sængeliggende! Gud bevare mig vel og maadte noen snart komme mig til unnsetning for nu er det like før Jeg faller om af udmadtelse Jeg ogsaa, noe Jeg strengt talt ikke har tid til nu!

Akk og ve.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home